I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Beatrice - 17 oktober 2011 16:27

Maami och jag i stan, en oktoberdag 2011..
Jaa.. kanske inte helt oväntat =)
Mamma fick sig två kattflickor och en Statoilkaffe, jag fick mammas
sällskap och en Statoillatte samt äran att köra henne!
Passade även på att visa henne huset och hon blev stormförtjust!

Nu är det nog inte alls så länge kvar tills det verkligen blir halt
efter vägarna..
Åkte till mamma tur och retur igår för att hämta lillan och nog tusan
hann det bli närmare noll innan jag åkte hemåt..
Sommarsulor på tottotjejen och en grymt nervös Bea bakom ratten..
Jaja, tänkte jag... Bära eller brista!!
...När snön föll förra året var det jag och saaben som lyckades
vara efter vägen.. Där fanns ju dock fyrhjulsdriften..
Oh my! Hur som helst så gick det som jag innerst inne hade
förväntat mig, med andra ord HUR bra som helst!

Egentligen har jag mer att berätta men lillan har bestämt middag
och då är det viktigt att vi börjar "förbereda"..
Hur man nu kan förbereda varmkorv med bröd?
Haha, vi ska iaf greja det nu och snart välkomna hem min kärlek!

Dagens bilder smygtagna av lillan:

                
Alltid lika roligt =) Gulligt!


Ovido - Quiz & Flashcards