I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice - 7 oktober 2011 07:37

Då var det fredag igen och för att sammanfatta veckan
med ett enkelt ord: Gos!
Lillan har snart gått färdigt sin inskolning på nya skolan och
so far så verkar det bra.
Härliga fröknar, gamla lantliga lokaler och en väldans massa barn!
Trivsamt, tryggt och .... trevligt =D
Själv så har jag fått bort lite lådor och krimskrams i huset
och bebis har blivit min voffsing igen.
Vägen till hundens hjärta ni vet... =) Den går via magen!
Jag och min Snutt har haft kvällarna för oss själva, efter
jobb och annat slit har det bara varit vi.
Inga små nyfiket vakna, och förutom vårt prat och tvljud-helt tyst!
Ibland kan det vara väldigt skönt och behövligt att ha en stund
för sig själv. Liksom ladda upp sig igen..
Well, den enda som inte fått äkta, sann kärlek är våran
älskade tjej Mrs. Roush..
Hon behöver tvättas och pu(t)s(s)as lite.
Dammsugas.. Ja allt!
Måste in på salong om vi säger så nu när förhoppningsvis
det värsta höstvädret är över..
Hmm.. Nåja, det hinns nog med också tids nog.


Nu är det dags att fånga dagen.
Fredag hela dagen och sista inskolningsdagen =))


Sköt er snyggt ( / )

Av Beatrice - 3 oktober 2011 07:37

..eller ska man måsta bli irriterad och besviken, tredje gången gillt?!
Jag ger företaget dagen på sig.. Sen blir det dålig publicitet.
Tyvärr! Det är ingenting man gladeligen gör,
men det får inte gå till såhär!


Alla behöver ju pengar och framförallt de pengar man själv
arbetat ihop. Gaaah!
Nästan lite skrattretande.. äsch. Håll tummarna!


Av Beatrice - 1 oktober 2011 07:18

..välj och vraka, något av de nyligen nämnda stämmer...
Tänka till är nyckeln till allt..
Jag är inte alls så jätte duktig på det..

Lördag idag och nothing, nada what so ever står på den
berömda göra listan..

 

Ovido - Quiz & Flashcards